Zombiefiering

Somnade ifrån Jens igår när han låg och pratade, tror jag. Jag vet bara att klockan var 22.nånting när jag senast hade mina ögon öppna och att jag hade förbannat ont i mina vrister av någon anledning. Idag misslyckades både han och klockan att få upp mig i ungefär en timme. Jag vaknade till varje gång det ringde men somnade om nästan före det blivit avstängt, sen vaknade jag av att han pussade mig och räckte fram en tekopp - börja somna om igen. Det var mer hans oförmåga att vara tyst vid det laget som gjorde att jag höll mig tillräckligt vaken för att med stor möda sätta mig upp och luta kudden mot väggen, tekoppen var så tung att jag nästan tappade den och det mest tilltalande jag kunde tänka på var fortfarande att få falla omkull och sova vidare.
Vid halv 8 så drog han och jag låg kvar för att sova bort min inre zombie men nu kan jag inte somna om istället.
Jag förstår inte varför jag är så förbannat trött men jag vill absolut sova bort den istället för att vandra runt hela dagen som i dvala.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jobbigt att vara så himla trött gumman =/

2009-05-15 @ 10:06:30
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: emma

jag är också sjukt trött idag. bajs är det

2009-05-15 @ 11:22:15
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0