Everything you know about sex is wrong

Jag kommer inte åt studentportalen från min dator så jag har ingen aning om vad jag ska ha gjort tills på fredag, eller ännu hellre tills imorgon när studiegruppen ska träffas och prata.
Istället roar jag mig på andra sätt.
Jag har nu (äntligen) börjat läsa boken jag köpte när jag hälsade på Thorssa i London. Och den är helt fantastisk! Nog för att jag tyckte att jag visste en hel del om sex, men när redan andra kapitlet handlar om astralresor under, eller istället för, orgasmer så får jag erkänna mig besegrad. Hittills har jag bara läst 4 kapitel men redan har de tagit upp Summer Sex Camps som anordnar Fista-thons, telefonlinjer för sexfrågor (varför har vi inte såna i Sverige? Skulle vara ett grymt bra jobb!) och annat sött.
Det här var lätt 3 välinvesterade pund!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, låter som en spännande bok! XD

2009-11-19 @ 16:30:29
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0