Godmorgon, om det nu är en god morgon, vilket jag betvivlar

Igår hade jag feber. Sov bort halva dagen och den vakna tiden fick jag verkligen inte in något i huvudet. Dagens höjdpunkt var att åka ner till sundsvall i snöslask för att hämta Kalles böcker tillsammans med honom och Frida. Och såklart att äntligen lycks tjata till mig en saga från Thorssa, har jag sagt att jag har världens bästa pojkvän?

Idag vaknar jag 10 i 6 och inser att det är lika bra att vakna. Nej, inte en chans att jag hinner läsa rätt texter i böckerna. Men det finns ju internet. Så nu försöker jag få wikipedia att förklara för mig, det går inte heller så bra. Fuck. Klockan 8 ska jag skriva tenta, i 4 timmar.
Men sen ska jag iallafall få bada så kanske är det värt det ändå? Tveksamt dock.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huvaliga, pluggande alltså... Lycka till med tentan sötnos! <3

2009-11-06 @ 13:00:30
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0