Jag har varit vaken sen 03.29 inatt

Jag fattar inte varför min sömn blir så jävla tidsfattig när jag druckit, sover jag effektivare så att jag inte behöver sova lika länge?

Förutom att Killer Klowns from outer space är helt sjuk lärde jag mig ett och annat igår.
I fortsättningen ska emodagar tillbringas precis som de alltid har gjort, med storbak tills jag lugnat ner mig. Inte med en flaska vin på fastande mage samtidigt som man bölar ner kompisars skjortärmar. Sen köpte vi visserligen pizza efter halva flaskan men då hade balansen återställts så pass mycket i mitt alkoholomlopp att det inte påverkade mig nämnvärt mer än att jag helt plötsligt led av matkoma också. Man ska inte heller påbörja denna procedur 4 på eftermiddagen, vara lagom askalas vid 6tiden och sen gå hem och däcka vid 10 på kvällen.
Men som sagt, man lär så länge man lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0