Pappersbloggen från gårdagens tenta

Klockan 8 infann jag mig i en fullsatt tentasal. 3 uppgifter, 20 poäng vardera och 30 poäng ger godkänt. 2 och 3 har jag inte en chans på, men på 1 kan jag iallafall låtsas att jag försöker bullshitta ihop något. Omtenta, hej här kommer jag! Igen.
Efter en timme i salen har jag konstaterat ett och annat:
* På höger hand har jag 3 prickar, 2 ärr, 1 instucken blyertsspets och 1 sår. På vänster hand har jag varken ärr eller blyertsspetsar, däremot är den prydd med 5 prickar och 1 sår.
* Mannen närmast mig ser skitläskig ut utan glasögon.
* Blondin #1 passar inte i rosa.
* Blondin #2 har skitfula byxor.
* Blondin #3 är så där ohyggligt vacker som bara sagoprinsessor är.
* Hon Den Propra har färgat håret till en ny nyans av rödbrunt.
* Tjockisens ena skinka är lika sor som hela min rumpa.
* Grinige killen har läskigt smala läppar.
* Säkert hälften av salen låter förkyld med sina snörvlingar, hostattacker och kvävda nysningar.
* Huden på mina händer antyder att de borde vara hårigare än de är.
* Övre delen av handflatan är varmare än nedre delen.
* Fejkblodet från halloween är nästan borta från mina naglar nu.
* Bläck har en speciell lukt.
* Bullshittade texter var lättare före man kom till universitetet som kräver specialord ch referenser.

Jag har fortfarande bara tre, långa, meningar trots att jag suttit här i 1½ timme nu. Inte vågar jag lämna in det heller, hon kommer ju reagera direkt på hur lite jag skrivit. Samtidigt vill jag inte sitta kvar här och låtsas att jag har mer att komma med, för just nu har jag inte det. När Dilde och Sneddon packar ihop går jag också, fast efter dem såklart.



A/N Till slut fick jag låna Krut från Sneddon när hon var klar med den och det skänkte mig ytterligare 4 meningar text, men nog fan är det fortfarande en omtenta som gller på det. 7 meningar på en sammanlagt 20poängs uppgift har inte en chans att ge mig de 30 poäng som behövdes.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huvaliga, var det verkligen så jävligt? =O Vilket jäkla program du går, med såna där dryga tenor, isch.. >_<

2009-11-07 @ 12:46:29
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0