Sömntuta

Jag la mig nån gång efter 1 inatt. 10 över 6 var jag realtivt pigg när klockan ringde och var absolut uppe före snoozen började låta.
Efter ett besök hos tandläkaren, som tydligen är rätt förbenat dyr ändå (397kronor ska de ha, men 50 kronor extra i faktureringsavgift), har jag suttit klarvaken här hemma och lite smått ångrat att vi inte sa att jag skulle gå över och väcka honom när jag var klar vid 8 utan att han istället skulle komma hit när han vaknat.
För nej, hur underbar min älskade pojkvän än är vill han tydligen inte dela säng med mig när man somnar efter midnatt och jag ska upp före gryningen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förhoppningsvis vaknar han snart gumman ;)

2009-11-16 @ 12:30:21
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0