This is Halloween, everybody make a scene

Fy fan vilken bra kväll!
Alla var roliga, alla var sociala, alla dansade och allting var jävligt billigt i barerna.
Jag är lat och hungrig så det här blir ett väldigt sammanfattande inlägg som antagligen mest kommer bestå av bilder. Men kvällens höjdpunkter var iallafall som följer:

*Killen som klätt ut sig till ett vitt streck (och bar runt på en knölpåk) som fanns precis överallt, oavsett vart vi gick.
*Jag fick mer grund på min tes att jag inte alls ser ut som en tjej när vi går genom en korridor och en kille helt enkelt sticker ut armen och grabbar tag i mitt ena bröst med ursäkten "oj, var du tjej? Jag trodde du var en man!" när jag frågar vad fan han håller på med.
*Flickan som såg ut som en levande animekaraktär och var hur söt som helst mot mig.
*Tjejerna som lyckades se slampigare ut än mig och Märtha.
*Killarna som skulle fota Kix och Märtha före dansgolvet öppnat.
*Killgänget som verkligen gått in för att vara zombies, med släpande gång och bakåtlutade huvuden natten igenom.
*Killarna som drog mig ifrån Märtha på dansgolvet för att få med mig på kort...
*Tjejen som svimmade precis bredvid mig var väl inte direkt en höjdounkt, men det är värt att nämna hur läskigt det är att se liksminkning på någon, som ser ut att ha blivit halshuggen, när personen ifråga ligger livlös på ett stengolv.
*Den alltid lika fantastiska taxikön som rörde sig oväntat snabbt.

Så har det blivit dags för bilderna:

 Pizza till middag är det enda rätta om man ska dansa hela kvällen!

 Häxa, Häxa, Trasdocka, Lik, Zombie, Häxas handavtryck på zombien.

 Speciellt utvalda (och villiga) dräkter. Gissa vem av de här karaktärerna som fick mig och Märtha att känna oss påbyltade.~~

 Folksamlingar.

Random camwhoring:


Till slut kom vi hem...
 Trapphuset = äntligen slut på lidandet för fötterna!
 Märtha hittade Sneddons överblivna pizza.
 Så här tjusig är jag när jag tvättar bort zombieansiktet... Och upptäcker att fejkblodet gått igenom klänningen(, magens fläck kändes oskyldigare än ett rutigt handavtryck på rumpan)...


Men all in all var det verkligen en grymt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Beelz

underboob?

2009-11-01 @ 21:03:21
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Otroligt bra kväll, jäklar va kul man hade! =D <3

2009-11-02 @ 13:10:32
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Thorssa

UNDERBOOB!!! :P

2009-11-02 @ 23:57:23
Postat av: Mistress

haha, det ser ut som om ni har haft riktigt roligt allihop och vilka snygga bilder ni har tagit xD

2009-11-03 @ 15:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0