Utfyllnadslista

Jag borde läsa 72 sidor vuxenpedagogik tills imorgon bitti så alltså finns det inget bättre än msn och bloggar just nu.

1. De 3 senaste köpen jag gjort är Aurora, 7up, pizza
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är ska man ha sånt också?
3. Det senaste jag googlade var Låttexten till Never Leave Harlan' Alive antar jag.
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin vinet på halloween, fick kämpa i mig två klunkar. 
5. I min handväska har jag just nu det vanliga; p-piller, anteckningsbok, pennor, läkerol, dagbok och kortlek. Hårsnoddar också har jag märkt.
6. Min favoritgata i världen är Öh?
7. Mitt signaturplagg är Skjortor!
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är Dyraste är antingen min mantel eller klänningen som hör till, minns inte vilket. Det är nog de finaste plagg jag har också.
9. Jag är beroende av läkerol och sex.
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord min?
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja ingen aning, KappAhls barnavdelning förutsatt att jag skulle få plats i allt?
12. Jag har aldrig köpt något från Kicks var jag nära att säga men jag köpte hårfärg där för 3 år sen...
13. Jag fyndar bäst på sådant som jag inte letade efter
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Gwen Stefani kanske. Eller Dita von Teese för alla korsetters skull.
15. Mitt nästa stora inköp ska bli en ny biljett till London antar jag.
16. Min stilikon är Måste man ha en sån?
17. I min skosamling har jag väldigt många par trasiga skor som inte slängts utan bara slängts undan.
18. Min drömväska är hel och hållbar
19. Varje månad shoppar jag för ungefär ett studiebidrag. Om ätbara saker räknas som shopping.
20. På nätet shoppar jag helst just nu från helst och helst. Lycknis.com
21. Min favorit-modeblogg är läser ingen, men Foki kanske kommer i närheten.
22. Jag är som snyggast när jag är ren
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag någon i närheten
24. Mitt hår är smutsigt.
25. Mitt drömjobb är absoluta drömjobbet är skådis, annars nåt där jag får leka runt i kök hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Interesting ^^

2009-11-24 @ 23:50:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0