YES!

Vi fick tillbaka tentan idag. Kommer ni ihåg hur pissigt det gick för mig? 60p max, 30p för G och jag skrev 7 meningar på 2 timmar. 2, kanske 3, meningar har kännts som det rimliga.
Jag fick 6 poäng!
Det är fortfarande ett stort jävla fail (egentligen), men jag är så jävla stolt att det är löjligt! Jag kunde bokstavligt talat ingenting, skrev ännu mindre och ändå fick jag nästan en poäng per mening. Ich bin sehr stolt.
Och vi fick en ny lärare idag. Han skämtade om tvångströjor, Hitler, Stalin och kristna, lätta Trevorvibbar och helt plötsligt känns inte den här linjen så hopplös. Att vi bara har 13 dagar på oss för ett helt delmoment on the other hand...
Ska försöka få göra min VFU ute på stallet och ta vara på den här motivationen för att få in lite plugg i huvudet. Önska mig lycka till?


Oh! Jag älskar min pojkvän. Jag vet att det låter som gamla nyheter för er, det borde det egentligen vara för mig också men ibland inser jag att det är mer än jag anat. Idag är en sån dag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, alltså, 6 poäng av 60 är ju inte så himla mycket, men eftersom du är stolt över det får jag ju säga grattis ändå ;P

Naw, va söt du är gumman <3 Men visst är det underbart att vara kär :3

2009-11-30 @ 22:05:09
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: St. Ricardo of Millbrex

6 is better than 5

6 is, like, double 3

6 is miles better than 1

6 is a whole arm and a leg better than 0



6 in comparison to 30 sucks donkey balls though, deary. But it can only get better :)

2009-12-01 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0