Happy Halloween!

Har just tittat på Little Nicky, varför har jag inte sett den på ett år för? Och nu känner jag verkligen att klockan går alldeles för långsamt. Om 50 minuter går min buss till Sundsvall och sen blir det pizzamys, singstaralkohol och utklädnad hos Emelie före vi drar ner till kårhuset och dansar bort kvällen med alla andra monster som vågar sig ut ikväll.
Jag har med mig kameran så det kommer säkert lagom pinsamma bilder här imorgon. Tills vidare får ni nöja er med att titta på mitt alternativ för nästa år.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, vilken jävla dräkt! XD

Och ja, det ska bli så kul ikväll ;)

2009-10-31 @ 16:00:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0