Here goes nothing

2½ sida blev det. 2 och en halv skitdålig sida. Men jag hann ju före deadlinen med hela 12 minuter. Är det för mycket begärt att hoppas på att slippa undan ett F?
Hörntänderna säger att en öppen dialog kan hjälpa det mesta men jag tror inte de blir blidkade av motiveringen att jag knullade upp all tid jag skulle ha läst på så jag undviker nog helst det förslaget. Iallafall när jag faktiskt inte har någon riktigt legetim orsak till att vara sämst.
Om en timme ska jag röra mig mot bussen och Märthas 18årsfirande. Kan kanske vara en idé att hoppa in i duschen och börja packa ihop allt före den deadlinen också knackar på axeln.

Kommentarer
Postat av: Thorssa

¨Sorry du inte fick läsa i tid. Eller näe inte det minsta sorry, men varit litt extra jobbigt för dig nu så... :P

Tror iaf att det gick bättre än du tror.

2009-10-03 @ 17:35:14
URL: http://thorssa.blogspot.com
Postat av: Emelie

Kommer säkert gå bra gumman =)

2009-10-03 @ 17:57:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0