I survived!

Nu har jag alltså städat rummet, eller tja, skrivbordet är en röra men det får det nog vara ett tag till.
Det jag är mest stolt över med den här städningen är mimtt hörnskåp.
Vi flyttade hit när jag var 8 och sen dess har jag tryckt in saker i det där skåpet för att aldrig mer ta ut dem, men alltid trycka in mer och mer.
Nu rafsade jag ut exakt allt i det och gick igenom, det var spännande.
Pumpafrön som jag aldrig tog mig för att rosta för gud vet hur många år sen, uttorkade tuschpennor, såpbubbleburkar - en med såpa kvar -, sönderrostade kastruller, en läskburk från när jag var 11 och besökte kneippbyn, chokladaskar från före vi flyttade hit som jag tyckte hade fina motiv, gamla datamöss, trasiga bälten och ljus i massor. För att bara nämna en halv hylla av 3....
Imorgon ska jag och Dilde ner till sundsvall och leta viktiga grejer efter min föreläsning i Organisation och ledarkap. Ett typiskt ämne som låter viktigare än roligt. Men vem bryr sig, jag behöver nya skor att pulsa i snö med! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, va duktig du är gumman, som har rensat så bra! ;) Oh, kommer ni ner hit för lite shopping? Spännande ^^

2009-10-07 @ 00:16:54
URL: http://emeylie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0