Min Finaste Thorssa

Jag hatar min kropp på alla sätt som finns. Det är ingen hemlighet för någon som känner mig.
Den är ful. Den är klumpig, den gör illa mig stup i kvarten. I största allmänhet hatar den mig rätt hårt tillbaka.

Men när Han tar mig i sina armar och ser mig i ögonen utan att sluta le så där ärligt och fint som bara han kan samtidigt som han berättar för mig hur vacker jag är i hans ögon. Då finns det en liten del av mig som fladdrar till lite försynt och tar åt sig.
Kanske är jag inte helt motbjudande ändå, kanske finns det något i mig som är värt att tycka om?
Ändå kan jag inte för mitt liv inse hur jag, även om allt fint han säger vore sant, skulle kunna mäta mig med honom på något plan...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw, va det är underbart att få känna sig så fin, jag vet exakt vad du menar :3

Och du är fin gumman, så det så! <3

2009-10-20 @ 11:56:38
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0