Ett matkoma och fangirlande senare

Kladdkakan blev bra men vi åt bara halva före vi satte igång med middagen, tacos. Gissa vem som nyss kom ur matkomat?
Vi lyckades äntligen ta oss i kragen och kolla på Confessions of a Shopoholic också. Inte riktigt så bra som jag hoppats men den var helt klart söt och värd att se om någon gång när man vill vara tjejig och äta sig fet på chokladsmet i framtiden.

Men nu saknar jag honom ändå.

Och pluggandet står lika stilla som när han fanns fem gatlyktor bort... Fan.
Kix och jag funderar på att våldgästa Kalle imorgon men jag borde plugga. Jag borde alltid plugga, jag gör det bara aldrig. Får se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, härligt att feta sig sådär ibland ;D

Jo, det är en söt film, trodde även jag den skulle vara bättre, men den är ju iaf sevärd =)

Lycka till med pluggandet sötnos, you can do it! <3

2009-09-24 @ 15:19:24
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0