FAAAAN!!!!!

Killen i mina lömska planer ni vet?

Sittningen gick asbra och vi flörtade hej vilt, men festen. Den där jävla festen. Det slutade med att när jag hittade honom var jag skitfull och efter 20 minuters(?) emotionellt trevande så fick han hjälpa mig att spy. Lyckat, det finns ju inget killar gillar så mycket som att bli stötta på av en tjej som sitter böjd över toaletten...
Han var snäll nog att fixa skjuts och leda upp mig till sängen iallafall. Han sympatiade tillochmed för att säga att jag hade haft en chans om jag inte satt och spydde.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äsch då, det var ju kanske inte så smidigt.. Hur mycket drack du egentligen gumman? =/ Gulligt han tog han om dig iaf.

Ska ni ses igen någonting?

Better luck next time?

2009-09-06 @ 14:56:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0