Hejdå

Nu har vi sagt hejdå. Hur fel det än kändes att gå hem igen imorse för att veta att jag ska börja sova ensam igen. Ni förstår inte hur mycket jag saknar honom, det är helt sinnessjukt!
Jag saknar honom så mycket att jag äter tills all mat är slut, alltså inte all mat på tallriken utan tills allt man kan ha på den är slut, läser mina böcker och inte kan få in ett enda ord för det enda jag tänker på är hur fel det känns att ha kalla papper under fingrarna istället för hans varma hud. Så mycket saknar jag honom. Men så länge jag läser slipper jag iallafall böla igång så jag fortsätter att försöka förstå vad som står skrivet i boken trots att det inte leder någon vart.

Kom hem igen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla gumman, jag tycker så jäkla synd om dig! Jävla skit att han skulle behöva åka då.. Tycker inte om att du ska behöva må sådär! =/ Hoppas du mår bättre snart, allt tar sin tid! krama om <3

2009-09-22 @ 14:21:11
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0