Kvällsäventyr?

Helt plötsligt måste de ta ett allvarligt snack med mig. Det går minsann inte att vara trött en dag och sen vara ute och festa nästa, och inte fan tror jag de är så dumma att de går på att jag höll mig till läsk? Och hur var det nu med böckerna? Jag slarvar ju tydlgien som en idiot redan nu, studentlivet handlar minsann om studier - inte om fester och spex.

Det här var i eftermiddags. Vid 5 begav jag mig mot Kalle och de var motvilliga att släppa iväg mig ens då. Lovade att vara hemma vid 11, ställde klockan så jag skulle hinna gå i tid och allt. Men såklart sög hentaien vi kollade på och det slutade med att vi somnade på soffan. 3 minuter över 11 och två hus hemifrån får jag ett ilsket sms om att det minsann inte alls går att lita på mig. Vad fan är det jag håller på med egentligen?

Imorgon ska jag åka iväg till Teddy hela helgen, ska bli så jävla skönt att bara få ägna sig åt ryggkli och prat istället för tåtassandet här hemma!
Hur fördriver jag natten tills imorgon då? Kanske borde leta lägenhet och bostadsbidrag....

Kommentarer
Postat av: Karin

Egen lägenhet ftw! I want one too : <

2009-09-11 @ 10:14:39
Postat av: Emelie

Men herregud va drygt! Okej, visst, man kan inte hålla på och festa jämt på universitetet utan måste prioritera studierna, men klart man måste få festa ibland iaf! Du får ju se till så studierna inte kommer i kläm bara. Orka att de ska styra över dig sådär! Du är för fan 20 år, de har faktiskt ingen rätt!... Drygt.. ><'

Jo, kanske egen lägenhet kan vara en idé? Om det inte funkar hemma liksom =/

2009-09-11 @ 10:34:17
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: jens

Hejja hejja lägenhet!

2009-09-11 @ 11:00:01
Postat av: Kix

Jag säger bara.



Told you so :p

2009-09-13 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0