Prioriteringsförmågan på topp

Vi skulle träffas ikväll, han hörde om en fest.
Festen blir inte av, vi bestämmer oss för filmkväll.
Ny fest uppdagas, om 20 minuter ska jag gå och möta upp honom.

Händer mycket ikväll... Mindre i pluggväg dock. Men han åker (troligtvis) på tisdag och jag vill hinna med så mycket gos som möjligt. Sen får jag väl helt enkelt tillgäna några nätter till att lära mig dricka kaffe för att hinna få in allt jag borde läsa....

Kan värma upp med dålig musik och apelsinjuice i väntan på att klockan ska gå.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, duktig prioritering det där ;D Men jag förstår dig, klart ni vill ha tid tillsammans innan han ska åka =)

2009-09-21 @ 13:40:53
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0