Free Hugs!

Idag ska jag och Kix ut och (fönster)shoppa i Birsta är det tänkt. Ska bli otroligt skönt att få tillbringa lite egentid med henne, vet inte när vi var ensamma senast. Eftersom vi ändå är ute bland folk ska jag passa på att genomföra mitt apriluppdrag som i sista minuten har bestämts bli att köra med Free Hugs en dag och se hur många kramar jag kommer upp i. Jag har velat göra det enda sen jag såg videon med Juan Mann för flera år sen men det har aldrig blivit av före idag.

And yes, jag hade tänkt länka till videon på youtube men av nån anledning så hatar Thorssas dator, sen igår, den sidan och vägrar fungera som den ska, så jag länkade till wikipedia istället.

Kommentarer
Postat av: Thorssa

I got the first official one!!!!

2010-04-21 @ 15:06:22
Postat av: Emelie

Åh va roligt! Ha så kul gumman ;) Jag hoppas på många kramar! =D

2010-04-21 @ 18:46:37
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

oh, sweet! Jag vill köra med en Free Hugs skylt på uppcon, men hittade aldrig ett papper när jag väl kom ihåg det ^^"

2010-04-21 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0