LISTA!

# Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
El Bing [As he runs up] "Brownhole, what the fuck? Let's get the fuck
# Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En trämojäng som man kan snurra på men som vi egentligen bara förvarar juicepaket ovanpå.
# Vad var det senaste du såg på tv?
TV-TV? Typ under påskhelgen såg jag en halv låt från Jesus Christ Superstar.
# Utan att se efter, gissa vad klockan är?
00.20 kanske?
# Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Thorssas sovandetag
# När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Ikväll när vi bytte hus igen. Vi hade dessutom en morotsduell á la DeathGame och köpte glass på Tempo.
# Drömde du något i natt?
Först drömde jag att jag var med i True Blood, fast det var mer som ett avsnitt av Supernatural och det var lite småläskig stämning. Sen var jag på prom/födelsedagskalas med Disneytema där alla var prinsessor och dansade vals.
# När skrattade du senast?
Nån gång före Thorssa somnade, försöker hålla mig relativt tyst nu..
# Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En tavla, en krans av nåt slag, nån hyllanordning med jag-vet-inte-riktigt-vad-i och torkade blommor.
# Har du sett något konstigt på sistone?
Inte konstigare än vanligt?
# Vilken var den senaste film du såg?
Balto tror jag det var... Vi kollar mer på serier.
# Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En egen lägenhet, Londonbiljetter, och så något fint till alla jag tycker om
# Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Folk i allmänhet eller folk som läser här? Jag tycker inte (längre) om isglass.
# Tycker du om att dansa?
Jodå, men det ser förjävligt ut.
# George Bush?
Nej för fan
# Vad skulle dina barn heta?
Vill inte ha barn! Men skulle man vara så illa tvungen skulle jag väl välja nåt som lät fint och som de inte kommer vara femtielfte ungen i klassen som heter.
# Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut!
# Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Äntligen nån som kan matcha mig i awesomeness!

Kommentarer
Postat av: Lord Satan

"# Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Äntligen nån som kan matcha mig i awesomeness!"



Du tycker alltså att gud är awesome?....

[Förolämpad och sårad...]

2010-04-12 @ 00:32:50
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Karin

ICE CREAM = <3

2010-04-12 @ 13:36:46
Postat av: Emelie

Hehe, cute list ;) Gillar verkligen sista! XD

2010-04-13 @ 00:36:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0