Så mycket för naturkatastrof...

Vulknutbrottet på Island kan väl ingen ha missat vid det här laget? Igår skulle man tydligen stanna inne efter klockan sex på kvällen för all aska som skulle falla från himlen. Särskilt farligt var det såklart för hjärt- eller lungsjuka. Falla aska från himlen my ass. Här väntade jag mig världens domedagskänsla av att titta ut genom fönstret men klockan sju var det fortfarande lugnt att vara ute och någon aska har jag inte sett spår av.
Fruktransvärt antiklimax.

Enda positiva är att flygen är inställda just nu, hoppas de är det i en vecka till så att jag får behålla min pojkvän någon dag extra...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag hade faktiskt missat det.. ^^; I know, I suck...

2010-04-16 @ 13:47:25
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

"I DEMAND FIRE AND BRIMSTONE FROM THE SKY-GODS!!"

2010-04-16 @ 16:22:25
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0