En sommarlista

Har du druckit tills du spytt? Nope
Sårat någon? Jag tror inte det?
Förlorat en vän? Inte vad jag vet =P
Träffat nya människor? Tolkningsfråga
Kysst en främling? Nej, det har jag inte behövt
Tagit droger? Möjligen om lustgas räknas, men det var ändå inte riktigt min grej.
Haft en sommarflört? Nej, jag trivs med min pojkvän :3
Gråtit? Haha! O ja, men bara till filmer och liknande.
Skrattat tills du kissat på dig? Nej det tror jag inte
Tältat? Nej tyvärr.
Varit vaken en hel natt? Bara nästan, men har alltid lagt mig åtminstone vid 5-6 eftersom jag jobbat hela sommaren.
Solat? Inte riktigt min grej
Badat? Inte tillräckligt! 
Haft ett förhållande? Jag HAR ett förhållande =)
Gjort dig riktigt illa? Nej faktiskt inte, annars brukar jag alltid stuka en fot eller nåt innan sommaren är över.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej.
Läst en bok? Klart jag har.
Skickat fel sms med flit? Hur kan man skicka fel med flit? Då har man ju skickat rätt? Men nej, det har jag inte.
Suttit vid datan en hel natt? Nej det låter ju väldigt bortslösat
Näckat? I duschen eller sovrummet? ^^;
Solat naken? Nope
Fått utegångsförbud? Nej det har jag aldrig fått
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Absolut, säger inte det om jag inte menar det.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nein
Varit i slagsmål? Nope
Pussat någon utav samma kön? Jodå, det har väl hänt.
Sjungit högt på ett berg? Haha nej det har jag nog missat.
Kysst någon i regnet? Ja det måste jag väl ha gjort?
Kysst någon i skogen? Har nog inte varit i nån skog alls den här sommaren.
Kysst någon du inte borde? Nej det tycker jag väl inte?
Tappat rösten? Bara nästan
varit på festival? Nej tyvärr, Urkult hade varit kul men men...
Gått upp i vikt? Tack och lov inte
Gått ner i vikt? Nej
Bränt dig? Brände ena benet i mitten av sommaren nån gång, det lyste fint.
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? När jag brände benet hade jag converse på mig...
Varit utomlands? Yes
Gjort ett bra köp? En del ^^
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Inte direkt?
haft skadeglädje? Ibland
Sovit under bar himmel? Nej, men det hade varit mysigt...
Vad kommer du sakna mest? Londons parker var rätt underbara.
Har du svart ärligt på alla frågor? Har ingen anledning att ljuga.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Interesting ^^ Must copy this later ;P

2010-08-18 @ 22:25:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0