Lista!

Det var ju ett tag sen man hade en lista på bloggen nu så det är dags igen tycker jag.


Du heter:  Elisabeth

Smeknamn: Ellis, Elli i vissa fall.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror på vad som gjort mig ledsen, men vissa musikallåtar är oslagbara om det är hjärtesorg eller ensamhet.

Beroende av: Sex. Det är iaf vad alla tror...

Vad tror folk om dig? Att jag är världens nymfoman och matvrak.

Vad får du oftast komplimanger för? Rolig?

Hur imponerar man på dig? Genom att prata öppet. Visst får man ha ämnen man inte vill prata om men då ska man kunna byta ämne lugnt utan att ställa till en scen och sen sitta tyst. Så... yeah. Prata villigt.

Brukar du skratta för dig själv? Pinsamt ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad bra! D:" Nej, jag fattar inte heller varför han vände på den smileyn.

Var bor du? Härnösand

Trivs du där? Jodå, jag överlever. Folket är hemskt men jag har mina guldklimpar och krogarna är bättre än folk tror.

Har du haft sex idag: Nej, inte än.

Hur svarar du i mobilen: "Hellu?" eller "Hej söt"

Vem ringde du senast?: Thorssa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om vad jag skulle köpa för dricka åt oss.

Brukar du komma i tid: Ja, jag är löjligt punktlig och får typ världssämst samvete om jag är mindre än 5 minuter tidig för att de andra kan ha fått vänta.

Hur känner du dig nu:
 Nöjd eftersom jag äntligen varit duktig och städat mitt rum, och glad över att CSN bestämt sig för att ge mig studiebidrag ändå.
 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grönt och rött. 

Vad tycker du om fötter: Blä. Jag har komplex för mina fötter.

Vad saknar du: Pengar. Sysselsättningar.

Hade du en bra kväll igår: Jo, den var väldigt trevlig :3

Favorit dryck på morgonen: Juice eller te.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Haha! Oj, vad varierat. Jag kan somna vid 8 lika gärna som vid 3, oavsett vad jag gjort under dagen. Har jag nåt att göra är jag vaken annars däckar jag oavsett tid.

Är du blyg?: Blygare än folk tror men inte så att jag skulle kalla mig för blyg "på riktigt".

Sysslar du med någon idrott: Inte längre och det suger. Men jag har hållit på med hästar, fridykning, spinning, konståkning och bågskytte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet. Kärlek: nej. Men egentligen så jo, men att man kanske måste "bekräfta" att det var kärlek och inte 'bara' attraktion - och det kan ta ett tag. Jag vet inte. Jag vill tro att det är kärlek man kan känna redan i början.

Har du spytt offentligt: Det har väl hänt ibland.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle knulla, få någon att suga av mig. Och så skulle jag smita in i pojkarnas omklädningsrum.

Är du nöjd med ditt liv:
Jag börjar bli, ja.

Är du bortskämd: På vissa punkter kanske men inte generellt.

Vad gör du i morgon: Beelz kommer upp och hälsar på över helgen så efter att jag och Thorssa ätit middag hos hans föräldrar ska väl vi tre kasta i oss alldeles för mycket alkohol och sen ge oss iväg till krogen.

Vad är det värsta du vet?: Allt det som får mig att må dåligt.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja.

Vad är det finaste du fått?: En hel bukett med Toxic Waste från pojkvännen när han kom hem från London i november. 

Du samlar på: Ljusstakar och kokböcker skulle jag gissa om jag ser mig om i rummet.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Kix, Kalle, Teddy eller Thorssa.

När grät du senast: I söndags när jag kollade på Raise Your Voice.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spendera på en massa impulsgrejer antagligen.

Vill du gifta dig: Ja, det vill jag.

Är du musikalisk?: Nej, tyvärr. Men jag sjunger ändå!

Vad dricker du helst när du är törstig: Riktigt god juice eller smaksatt mineralvatten.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu va jag saknar dig gumman när jag läser det här! <3 Vi måste försöka ses något snart!

(Och du vet ju att du alltid kan ringa mig också om du är arg/ledsen, right?.. <3)

2010-08-12 @ 23:35:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0