Wow

Jag har just sett Nine, nej inte The Nines eller 9 - vad är så häftigt med den siffran i titlar i vilket fall?
I början var den kanske lite väl ... svårmedhängd med alla framfantiserade musikalnummer och flashbacks men när man kommit in i det hela så funkade det bra. Och när den där filmen funkar bra, du är den helt underbar.




Däremot kunde en liten del av min hjärna inte låta bli att bli påmind av vad min italienskalärare sa till oss tjejer i klassen när jag såg hur han gick runt med alla sina älskarinnor: "Gift er aldrig med en italiensk man, 90% av dem räknar det inte som otrohet om det är färre än 5 olika kvinnor." Generaliserande javisst men tanken slog mig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hm, den verkar.. Spännande =P Fattar inte riktigt vad den ska handla om dock XP

2010-08-29 @ 23:27:25
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0