For the heck of it

För att jag är sämst på att uppdatera så kommer nu en lista istället för något verkligt.

1. Är du singel? Nej :3
2. Är du lycklig? På det stora hela, även om skolan gör sitt bästa för att motarbeta det.
3. Är du uttråkad? Ja, varför skulle jag annars göra en lista?
4. Är du ledsen? Nej. Min starkaste känsla just nu är kissnödig.
5. Är du italienare? Nope
6. Är du gravid? Tack och lov inte.
7. Är du full? Nej det var ett tag sen..
8. Är du en cooling? Alltid
9. Är du från Irland? Nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, det är de.

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
2. Har du nånsin blivit sårad? De har väl alla?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Klart jag har~~
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hade tydligen en under högstaidet
7. Är du kär? Ja, jag är väldigt kär :3
8. Vill du gifta dig i framtiden? Med rätt person, ja.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek 
2. Hår eller ögon? Ögon, men jag gillar hår också ;3 
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner. <3
5. TV eller Internet? Internet!
6. Coca-cola eller Pepsi? Lätt pepsi!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Gillar både och men har väl fler hemmakvällar...
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Well, just nu är det typ 90% chans på att se "natt" när man tittar ut så bara därför säger jag Dag.
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Öööh? Inte sen jag lämnade lågstadiet?
2. Brutit ett ben? Spricka i ena armen?
3. Gjort nåt du ångrar? Mycket.
4. Hoppat Bungee Jump? Inte än
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? Hela kladdkakor (ja, i plural) men aldrig en hel tårta. Bara mestadels.
7. Gjort bort dig offentligt? Varje dag jag vågar mig ut i offentligheten ungefär 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Inte egentligen. Jag tror inte på att gå tillbaka, tog det slut så fanns det en anledning.
9. Gråtit när ett husdjur dog? I månader
10. Velat försvinna? Det har absolut hänt

skit
Vad såg du på tv sist? Riktig TV? Hmm... kanske... nåt måste jag ju sett... Jo men visst ja, Harry Potter och de vises sten på 5an för några veckor sen.
Vems blogg läste du sist? Karins
Vad åt du sist? Palt.
Vem pratade du med sist? Pappa.
Vem ringde du sist? Thorssa
Vem messade du sist? Emelie
Vad läste du senast för bok? Harry Potter. Läst ut 6an och läser 7an.
Vem pussade du sist? Thorssa
Vem kramde du sist? Thorssa
Vem bjöd du sist på något? Ingen aning, jag är så himla snål... =P
Vad köpte du sist? En risifrutti och en päronsoda 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tihi, listor är nice iaf ^^

2010-12-08 @ 23:21:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0