Heeeeeeeeeeeej

Igår kväll åkte jag ner till Emelie där vi tillbringade timmar med att lukta och smaka på olika glidmedel, testa vibratorer mot nästipparna och se hur hårt bondagetejp höll runt handlederna. Jag var rätt sparsam (även om allt är relativt) och handlade bara för 660 spänn. Fy vad duktig jag är. Men det var en grymt kul kväll, måste bli fler av dem!

Nu sitter jag hos Erii där vi firar första dagen på Triminus, fast alla andra är sämst så det är bara jag som dykt upp. Men vi har kul ändå. Massa matlagning och ännu mer sprit. Och sen lite elak brittisk humor.
Men han ska få mer sällskap än sin Rubikskub nu så ni får klara er utan mer uppdatering än så.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jävligt kul kväll, klart det ska bli fler av dem! <3

2010-12-30 @ 00:31:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0