Out with the old in with the new?

Om inte halva min garedrob ligger i tvätten så finns det inte galgar nog för att hänga upp alla mina tröjor. Ändå känner jag nästan jämt att det inte finns något (roligt) att ha på sig och det slutar med att jag återanvänder samma 3 par byxor och 10 olika tröjor.
Jag har alltid varit snabb med att infinna mig hos vänner som ska rensa sina garderober för att kånka hem någon eller några kassar med nyärvda kläder. Det beteendet medför dock att 90% min garderob är iallafall liiite för stor för mig. Och att det blir så mycket kläder att man glömmer bort vad man egentligen har.
Nu känns det faktiskt som att jag borde rensa ut den lite, för första gången sen jag slutade växa. Men vad ska jag göra med kläderna? Fråga vilka kompisar som vill ha dem? Sälja bort dem någonstans? Lämna till någon secondhandbutik? Vad tycker ni?
(Och lite vill jag rensa för att få rättfärdiga att köpa nya grejer...)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skänt till Erikshjälpen, det brukar jag göra då jag rensar ur min garderob ;)

2010-12-14 @ 15:33:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0