Sent ute...?

Snön går till midjan. Överallt är det pyntat och ljust och i centrala Sundsvall har de tillochmed högtalare som står med ungefär 50 meters avstånd och skrålar julmusik. Mina tankar upptas om vem som ska få vad i julklapp.
Ändå, trots allt det här mysiga runt om mig, kan jag inte komma i den rätta julstämningen iår. Jag har ingen aning om varför heller vilket är precis lika frustrerande. Det känns som om jag är en av de där olyckliga flickorna som aldrig fått en orgasm trots att de läst om alla tips, och nu inte kommer just för att de inte kan sluta tänka på stressen det innebär att inte komma. Ungefär så beter sig jag och min julkänsla i år. Som en ouppnålig orgasm.
Idag ska vi pynta granen, vi får se om det får mig på juligare humör.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trist att inte julkänslan infinner sig =/

2010-12-27 @ 00:18:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0