Time flies like an arrow, fruit flies like bananas

Det här "lovet" var tanken att jag visserligen skulle umgås med alla som kom upp till Norrland igen, men ändå hinna med att plugga in 3 kapitel matte och ... fler kapitel med fysik.

23e: Julstök och bråk. Jag gick hem till Thorssa och försökte bli glad igen.
24e: Julafton, nuff said. Även om jag faktiskt räknade två sidor matte före jag somnade.
25e: Pojkvänsgos, kattvaktande, fika på en parkbänk (inomhus), internetslöande, dålig film, proppfull (i dubbel bemärkelse) krog.
26e: Myskväll med film och chokladbollssmet hos mig tillsammans med Kix, Märtha och Jakob.
27e: Lovat bort en heldag till Dilde som jag inte sett på snart ett år.
28e: Måste plugga under dagen eftersom jag ska till Emelie på kvällen.
29 + 30e: Triiiminus hos Erii, med allt vad det kan tänkas innebära. Men har man lovat så har man.
31a: "Parmiddag" med Thorssas kompisar för att fira nyår.
Nån-dag: Ska jag och John förhoppningsvis kroga.
Nån-annan-dag: Vill jag prova Kalles Kinect som han fick i julklapp.
10e: Tenta i Matte C.
12e: Omtenta i Kemi A, andra delen.
14e: Tenta i Fysik A.

26 och 27 kan möjligtvis byta plats beroende på hur Märthas bakfylla artar sig.

Det här kommer att gå jättebra, jag lovar. Om jag bara kunde förstå mig på fysiklabbarna och derivator skulle det iallafall vara enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejja hejja! <3

2010-12-27 @ 00:45:11
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0