Framme!

Nej jag kom inte fram nu. Jag kom fram precis när jag skulle igår.
Snabbspolar genom allt bloggtänkigt som ploppat upp i huvuvdet sen igår morse.

1. Jag hatar människor som inte kan läsa. Vid flygbussarna igår var det lång kö och när dörrarna äntligen fått grön pil (det står på dörrarna Grönt ljus: gå mot dörren) och inte en jävel rörde sig. Sen hade de mage att blänga på mig när jag gick fram till dörrarna, bara för att jag stod ~6 meter bak i kön...
2. Snubben bredvid mig på flygbussen var en krogupplevelse; han luktade drinkar av alla de slag, parfym och lyssnade på dålig musik på hög volym.
3. Thorssa är finast i världen.
4. Idag stalkade jag efter till hans lektion där de pratade om pjäsen vi såg när jag var här senast. Sen fotade vi Flat Stanley.
5. Det ser ut som april här, typ mitten/sen april. Gräs, ibland grönt, ibland inte och en massa kala träd. Aprilväder är det också. Ok i morse, snöade mitt på dan och när vi gick hem efter lunch så var det supervarmt i solen igen.
6. Anledningen till att jag snor hans dator för bloggning nu: Idag har Thorssa ätit mer än mig. Vid varje måltid. Är ni inte stolta över honom? Han är det.
7. Nu har alla jag är övertygad om skulle gilla Repo! sett den. Nu har han 21st Century Cure på hjärnan. Tis naaajs.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy va drygt med såna människor... Men va punkt 3 var söt ^^

Oj, vilket vårväder ni har där! =O Här är det jui bara snö snö och snö.. XP

Hahaha, va sött att han är stolt över det! XD Gulligt =P

Ha en fortsatt underbar tid i London sötnos <3

2010-02-11 @ 12:04:43
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

Wait, what? There is such a thing as green grass? xD och det är bra att du har visat filmen för honom och att han tyckte om den :D Och den låten är en bra låt <3

2010-02-11 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0