Friends on the other side

Vi gick som sagt på bio igår. Redan när vi hämtade ut biljetterna fick vi veta att vi var lite konstiga. "Princess and the frog? Really? Huh, ok then." När vi sedan satt i salongen var det utan tvekan jag (och strax efter mig Thorssa) som förstod sig på alla skämt och skrattade högst. Barnen satt nästan helt tysta under hela filmen. Idiotiska små glin.

Filmen var jättesöt! Låtarna var bra, även om de inte var i samma fastna-på-hjärnan-format som de gamla Disneyklassikerna. Visst gungade man med och blev glad av dem, men inget som man sjöng på väg ut från biografen. Tyvärr.
Härliga karaktärer som man blir lite småkär i. Vi vet fortfarande inte vem som var bäst på riktigt men Mama Odis orm var ascool! (Ok, Thorssa tyckte ormen var bäst på riktigt) Samtidigt så var Shadow Man, Ray, Lewis och "Prinsessan" (yes, we forgot her name) riktigt sköna de med.
Nej. Jag orkar inte skriva ingående om en Disneyfilm. Den var asbra. Se den. På bio, det är den värd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va härligt att filmen var bra! =D Jag och Stefan ska faktiskt gå och se den på bio idag, tihi ^^

2010-02-14 @ 13:46:54
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

Den är verkligen gullig! >W< Såg den igår med Nike och jag gillar den verkligen :D Kände dock att jag inte ville se den på bio då den bara visades på svenska... min not like that >_>

2010-02-14 @ 21:10:41
Postat av: Mistress

Me, inte min ^^"

2010-02-14 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0