I love you! Tomorrow! It's only a day away.

Om 11 timmar är jag på väg. 06.56 ska jag hoppa på min gamla buss som jag åkte hela gymansiet, vid 8 går mitt tåg från Sundsvall och sen är det flygbuss bort till Skavsta. Klockan 4 är det tänkt att jag ska vara framme i London och ena sekunden är det en evighet bort och i nästa bara en blinkning. Men längtar som den förälskade idiot jag är gör jag iallafall.
Förutom shampoo och annat viktigt som ska användas en sista gång ikväll så har jag packat klart och hade 2½ kg till övers när jag provvägde väskan. Så här i efterhand undrar jag varför jag stängde den, bar den nedför trappan, vägde och sen bar upp igen. Hade det inte varit smidigare att bara gå ned och hämta upp vågen istället? 
Måste joxa över alla filmer på en skiva också, men det känns inte helt lönt förrän Dantes Inferno är nere. Drygt 3 timmar nu alltid den alltid lika pålitliga nedräkningen...
Jag (och Thorssa) har fått ett uppdrag från min chefs fru också. Hon har en niece hemma i Minnesota som går i tvåan och de håller på att lära sig om omvärlden, så hon har fått en liten pappersdocka (typ 10cm hög) hemskickad med ett brev. Dockan heter Flat Stanley och har en resedagbok, så man ska skriva var man är och avd man gjort. Och så får man gärna ta foton på Stanley på olika platser. Så nu ska vi tre turista oss ordentligt, jag är övertygad om att det kommer bli jättekul att jaga runt London med en liten pappersfigur att fota vid alla landmärken. Bara Thorssa går med på att låna ut sin kamera som jag nu tar med till honom, mina föräldrar (min bloggande moder) släpper inte iväg sin kamera i två veckor och så enkelt är det tydligen.
Önska mig lycka till med att SJ inte fjantar runt imorgon och blir försenade en enda minut, de får hellre gärna anlända tidigt. Annars är jag osäker på hur jag hinner, har ingen aning hur lång tid det tar mellan centralen och Skavsta, Thorssa säger cirka en timme men det är ju han det. No offence Finaste, men ibland har du dålig koll på tider.
Bloggar mer när jag kommit till London. Typ på onsdag när vi vaknat eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va spännande! Ha så jättekul sötnos, you deserve it! :3 Ha det så mysigt med din Finaste, it's gonna be amazing x3 (Och nej, jag är inte ett duuuugg avundsjuk.. ^^' <3)

2010-02-09 @ 22:09:41
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

Men slave, att göra saker den enkla vägen är ju inte roligt! :P

2010-02-11 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0