Bilder kommer!

Fy fan vad kul det var igår! Det var samma folk som på inflyttningsfesten i somras, fast några fler av Petras kompisar också. Vi spelade snusdosan, som alla var sämst på, och Hora som dog nånstans mitt i bara för att vi ine lyckades ta oss tillbaka till spelet efter kisspausen. Så här dagen efter konstaterades det att man inte ska utlysa kisspaus för alla om man vill att dryckesspel ska överleva...
Men det var jävligt kul ändå, vi skrattade, drack och umgicks. Jag och Petra hittade varandras flumknappar rätt direkt och plötsligt framstod vi som dubbelt så fulla som vi nog egenetligen var. Vid midnatt bytte vi från inflyttningsfest till födelsedagsfest i ungefär en halvtimme i Pauls ära och festade loss på prinsesstårtor och skålade lite extra mycket under sången.
Jag, Pyro och Robin smet undan och nostalgitrippade lite på egen hand också. Med en Petra som med jämna mellanrum kastade upp dörren med ett triumferande "AHA!" för att konstatera att vi fortfarande var helt påklädda. Men det var skönt att bara sitta och snacka lite med pojkarna som tog mig igenom sluttampen i gymnasiet.
Vi var ungefär 7 stycken som sov över, 4 i soffan och sen jag, Pyro och Emanuel på en madrass nedanför. Alla hatade Pyro. Vid 3tiden började folk fundera på sömn, en halvtimme senare hade alla kommit till rätta med var de skulle sova. Med undantag för Pyro som vägrade hålla käft och bara låg och pratade en jävla massa strunt, högt också. Till slut blev han less på att trängas med mig och grannpojken så han flyttade in till badkaret, rummet drog en kollektiv suck av lättnad och trodde att vi äntligen skulle få sova. "AH! Vad kallt det är! Det här badkaret är hårt! Jag vill inte sova här!" Vid kanske halv 5 blev han tyst och lät oss andra sakta somna in.
För att vakna vid 10tiden när helgjobbarna skulle dra och vi andra inmundigade en frukost baserad på överblivna chips och en skål med dip.

Det var en bra kväll men jag är lite trött i huvudet och snart är Emelie här så ni får nöja er med det där.

Kommentarer
Postat av: Thorssa

du lovade oss bilder från prinsesspartyt också... MHMMMM!!! :P

2010-01-16 @ 20:11:40
URL: http://thorssa.blogspot.com/
Postat av: Anne & Jenni

Sv på "Lindsay Lohans trekant i MUSE": Tack för din kommentar.. håller med synd att hon itne mår så bra som hon ser ut o göra, fast bilderna är ju lite sådär fest trashiga hehe

2010-01-18 @ 16:08:11
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lät som en rolig kväll ;D

Och var jättekul att komma och våldgästa dig XD

2010-01-18 @ 16:21:15
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0