För att minnas 2009

Kanske att jag drygar mig och sammanfattar förra året i något längre inlägg sen också. Får se hur tråkigt jag har.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån. Körde upp (fail) också.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är inte riktigt min grej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike, England
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb. Körkort vore väl också nice.  
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2/10-2009 <3
8. Vad var din största framgång 2009? Jag kom in på universitetet. Sen att jag inte trivdes är väl en annan femma.
9. Största misstaget? Inte litat på magkänslan tidigare...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jao
11. Bästa köpet? Biljetten till London!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor! Haha oj vad lyxigt det lät.  
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Träffa Marit och Emelie i Paris under våren. Medeltidsveckan (särskilt onsdagen, eller hur tjejer?) och att träffa Thorssa.  
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla vi sjöng under introveckan.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Beror på vilket halvår man tittar på, det blev bättre mot slutet.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tillåtit mig själv att må bra
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig i onödan.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och pojkvännen
19. Blev du kär i år? Väldigt kär.
20. Favoritprogram på TV? Måste jag sett de på en riktig tv också? Annars blir det väl de vanliga: Gossip Girl, House, Big Bang Theory etc.
21. Bästa boken du läste i år? Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson
22. Största musikaliska upptäckten? Voltaire
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dagbok.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget viktigt..?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fick paket och tårta som vanligt I guess. Vet att jag hade möte på arbetslivsresurs också...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En hel del. Ett vettigt jobb, rätt kille etc etc 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Randig? Tyvärr rätt grå också har jag märkt. Vem följer med mig på ett quest för mer limegrönt i min garderob?
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner som är bäst i världen!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Knäpp fråga? O.o'
31. Vem saknade du? Emelie när hon var i Frankrike. Thorssa när han är i England. Teddy när han flyttade söderut.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Interesting list.. Maybe I'll do it as well ^^

2010-01-12 @ 15:00:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0