Heeeeej!!!!!!!!

Jag och Susanne har varit jätteduktiga och gått på spinning idag! Efter att vi (jag) hade dött en liten bit på de stillastående cyklarna rörde vi oss hem mot mig för att byta hennes prinsesspartybilder mot en film från min hårddisk. Nu sitter vi här, lite nudelpakets(-och-en-burk-barnmat-)mättare, lite egoboostade av att prova hennes nya supervackra korsett och väntar på att tiden ska gå. Hon bakar bullar och jag bloggar. Vi tänkte kolla på en dokusåpa som börjar 10 och efrter att den är slut sätta igång filmen. Tur för mig att jag är arbetslös och tur för henne att hon är ledig imorgon.
And yes, vi tog bilder på oss i korsetten. De kanske kommer upp här.
*EDIT*
Typ nu.


Kommentarer
Postat av: Beelz

gief korsettbilder. Now

2010-01-19 @ 03:55:10
Postat av: Mistress

Vi hade kul igår :D And why shouldn't you post the corset pictures here? ;) Me shall send them to you as soon as possible btw... just cus I can! muhahahahha

2010-01-19 @ 13:39:05
Postat av: Emelie

Oh, vilken fin korsett ^^

2010-01-20 @ 13:20:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0