London baby!

939 kronor fattigare men det var värt att få ta med sig kläder också. Annars hade jag bara gjort av med 609 kronor totalt på att ta mig från härnösand till stockholm och london den nionde februari och sen tillbaka två veckor senare. Thorssa har suttit och hatat på mig för att jag fixade flygbiljetter för praktiskt taget ingenting. Med tanke på att jag nu kommer gå tillbaka till inkomstlös tycker jag att han bara ska hålla käft och vara glad för mig...
Men ja. Jag borde fixa ett jobb... Ha råd att köpa nödvändiga saker som litervis med tropicanajuice när jag är där.

Angående nyårslöftet så går det framåt. Nu vet jag iallafall vad jag ska göra de två närmaste månaderna. Januari ska jag försöka få tag på sällskap och sen ge mig in på att faktiskt lära mig åka snowboard, inte bara vara fastspänd i en bräda till fötterna medans jag i slowmotion rullar nerför backen... Och i feburari är det Londonmusikal som gäller.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul du ska till London sötnos =) När ska du dit?

Nyårsgrejerna låter jäkligt roliga, haha! XD Jag har också alltid velat lära mig åka snowboard! =O Har aldrig kommit igång med det bara.. Hoppas det går bättre för dig med det än mig =P

2010-01-12 @ 15:02:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0