Nu igen

Robin har flyttat, igen. Ikväll är inflyttnignsfesten och eftersom jag verkligen inte har något bättre för mig ska jag också dyka upp där. Hade tyvärr bara råd med en aurora, inte för att jag tänkte bli superfull utan för att jag vet att vi kommer vara uppe hur länge som helst och hur kul är det då om det jag har med mig är slut före midnatt? Oh well, köpte en cider bara för att fylla ut fast jag inte alls kände för cider ikväll. Nåja. Kan kanske ta med utfyllnad i form av honungsmjöd eller klosterdricka... Får se vad jag bestämmer mig för. Antagligen nöjer jag mig utan dem.
Så nu vet ni vad jag tänkte göra ikväll, tömma mitt busskort.

Har ni förresten sett Lindsay Lohans sjukt heta video för Muse?

Kommentarer
Postat av: Thorssa

MJÖD!? Det sade du aldrig någonting om då jag var i härnta!!

Gick ju visst bra med vinet iaf, då du hade en halv flaska kvar då du kom hem? =)

2010-01-16 @ 20:07:20
URL: http://thorssa.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Have fun hunny :3

Läcker video! x3

2010-01-18 @ 16:14:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0