Förslag?

Thorssa ska på uttalad korvfest så jag tänkte våldgästa Kalle.
Kalle ringer såklart klockan 4 och säger att han lider av sömnbrist och värmeslag så att det är lika bra att strunta i allt.
Bittens? Det är inte som att jag skulle vara ensam där, det går helt enkelt inte. Men det känns så dumt att sitta en hel kväll på krogen utan att dricka ens en liten fjuttcider. Kanske ska man höra av sig till Erika? Loda framför nån anime, disneyfilm eller bara baka och prata. Eller så kan jag ju ta mig igenom lite mer av alla de där böckerna jag förväntas läsa. Eller ikapptittning av True Blood som Thorssa så fint tjatar om...
Så: vad tycker ni fem besökare att jag borde roa mig med ikväll i väntan på att min fulla pojkvän kommer hem och kanske vill ha sällskap?

Kommentarer
Postat av: Erika H

Jag säger loda med mig...Hahahaha <33

2010-07-03 @ 18:41:49
Postat av: Emelie

Ja, vad blev det nu då, lodande med Erika som hon så fint föreslog? ;P

2010-07-04 @ 19:45:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0