Fuck that shit

Körde för första gången "på riktigt" idag.
Med en flåsande hund, nojig moder och söt Erika i bilen drog vi iväg till Svartvik för ett dopp. ALDRIG MER! Så jävla glad att jag stod fast vid min teori att tjejkompisar och familj är snällare att köra än vad de killar jag känner skulle vara, men fan heller att jag någonsin kör ut till Svartvik igen. En väg med plats för 1½ bil, ingen håller sig under 80km/h och vägen svänger bakom skymmande träd var 30e meter. Fuck!
De överlevde utan hjärtattack iallafall, även om jag blev lagom stressad av tanten som inte tyckte körfält var nödvändiga att komma ihåg vid möten....

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Jag är ju kung över "Lucid dreaming", klart inception ska ses!

2010-07-18 @ 13:18:49
Postat av: Emelie

Huva, hemsk första körupplevelse med körkortet alltså... Stackars liten krama om

2010-07-22 @ 00:20:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0