Uppdatering mest för tristessens skull

Såg om Prinsessan och Grodan för första gången sen jag såg den på bio i vintras rätt nyligen. Jag tror det här är mina favorit fanvids till filmen än så länge, men den är fortfarande relativt oviddad så får se hur de håller i sig.
Thorssa springer fram och tillbaka och donar med vinet han fixat under veckan.
Och jag fryser.
Beelz funderar på att komma upp och avnjuta det Härnösand har att erbjuda (nattöppen snabbmat och Bittens). Hah! Nu skrev jag det officiellt, nu ska du känna pressen att ta dig och din avmagrande röv upp hit så att du inte gör mig och mina 5 läsare besvikna! Min ondskefulla plan har satts i verket.

Se videosarna!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Prinsessan och Grodan är söt :3

2010-07-27 @ 23:17:35
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Alla mina uppdateringar är av tristess...



Men jag SKA komma upp. Just not this week...

2010-07-28 @ 18:50:18
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0