FFFFFFFFFUUU....

Jag har sovmorgon idag och börjar inte förrän 9. Helt underbart skönt!
Oh, wait. På fredag ska jag fylla i mina ge-mig-penga-papper igen och jag har inga hemma.
Så jag gick in på arbetsförnedringens hemsida och kollade öppettider så att jag kanske skulle hinna dit och hämta de papper jag behöver före jobbet, jag börjar ju ändå sent idag. Klockan 8 öppnar de, fantastiskt! Jag missar visserligen sovmorgonen men jag slipper stressa iväg till stan under lunchen, något man bara hinner om man också äter där - jag har inga pengar att stadsluncha för.
Så jag drar mig lite motvilligt upp vid 7 ändå och strax före 8 cyklar jag iväg mot stan. Kommer fram prick 8 och ser på dörren: Öppettider 10-16.
Varför i hela friden kan de iallafall inte uppge rätt öppettider på internet om de nu har den funktionen? Fan vad less jag blir!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä men fy fan va drygt! =O Jäkla arbetsförmedlingen...

2010-06-16 @ 11:02:27
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Thorssa

Arbetsförmedlingen suger!

2010-06-16 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0