Glad midsommar!

Här är det ... ingen aning. Vi skulle ha varit på grillfest men min smarta pojkvän läste fel på datum och den är inte förrän imorgon. Ok, tydligen inte ens grillfest utan hackat facebookkonto. Smidigt. Får se hur vi firar istället.
Men jag fick iallafall en massa gott i magen på jobbet igår, inte på förmiddagen med smörgåstårta men till eftermiddagsfikat hade en tant köpt varsin superstor, vaniljfylld chokladcroissaint med vispgrädde och jordgubbe på.
So, yeah. Jag har äntligen min fina pojkvän hemma, är konstant supertrött och har fortfarande inte badat ute i sommar.

Editors remark: För övrigt var det absolut inte den välsofistikerade Thorssas fel, utan nöten som skickade ut massinbjudningen, utan någon info alls, vilken antydde mer åt grillningshållet än någonting annat. HAH!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Meh, va tråkigt det inte blev nån grillfest.. =/ Va blev det för firande istället?

2010-06-26 @ 00:12:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0