Hemma på miiin gata i staaan

Bussen hem var 40 minuter tidig att anlända så jag smet till Kalle och åt en kvarts vattenmelon, sen kom jag ändå hem en timme efter förväntad tid.
Jag har jobbat, det vill säga packat varor, fikat och sen räknat varor före jag fikat lite mer.
Snart är Thorssa hemma, om en halvtimme för att vara lite mer exakt. Fjärilsadrenalinet har varit igång sen jag vaknade kvart över 4 imorse och fick kämpa för att somna om.
Det här är sista veckan på praktiken också, sen börjar jag där som sommarjobbare istället. Bara någon enstaka timme om dgaen jämfört med nu men så jävla skönt betalt för de tre timmarna! Skrev till handledaren på ams och frågade hur jag skulle göra med närvaropappret för sista veckan och hon passade på att nämna att hon snackat med chefen över telefon som säger att jag är "jätteduktig". Vad glad jag blev då, typ löjligt glad. Men det är skönt att vara en tönt som blir glad för små saker, livet blir så mycket ljusare då.
Just nu lutar det starkt mot att jag tackar ja till basåret i Sundsvall före Uppsala om jag kommer in på båda orterna till hösten, men jag får se vad jag tycker och tänker och känner när resultaten väl kommer.

Som utfyllnad kan jag slänga in mina åsikter om helgens bröllop:
Jag tyckte att Olle Westlings tal var finare än både Knugen och Dannes, men Daniel var bäst på att framföra sitt.
Viktorias klänning var jättesöt. Och jag blev lite varm i bröstkorgen glad över att se hur lyckliga de två var när de stod och kramades. Jag är inte rojalist, jag är hopplös romantiker.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va söt du är gumman, förstår du är excited att han kommer hem nu =)

Va kul, man blir alltid glad då man hör man gör ett bra jobb liksom ;D

Jag håller verkligen med på ALLA punkter om bröllopet :3

2010-06-22 @ 21:30:05
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

UPPSALA!!

2010-06-24 @ 11:38:04
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0