I fail at inhailing

Framme i Stockholm vid det här laget om någon hade några tvivel om min överlevnad.
Jag var så äckligt hungrig när jag kom fram, ändå åt jag tydligen bara 4 varmkorvar. Vem bryr sig om antalet, poängen är att jag bad om min sista när de andra satt och väntade på att få gå från bordet.
När tillochmed jag var mätt hamnade vi fantasifulla bloggaree framför hans nya laptop (oooooh~~) och ... ja. Satt. Efter ett tag bestämde vi oss för att sätta igång Hot Tub Time Machine och börja grogga. Så sjukt bra film att dricka till! Alla borde se den, helst halvpackade.

Idag har vi ... vaknat tidigt, åkt till stan och handlat lustgas och sprit. Det förstnämnda är nu provat och vi kan konstatera: not for me. På något sätt lyckas jag misslyckas med en så basal sak som att andas in och hålla andan någon sekund. Oh well, nu har jag försökt att testa iallafall och effekten var mest grimaser från nån äckelsmak på tungan och en klump av något odefinierbart precis bakom gomseglet som försvann när man pratat lite. Och han som ville se mig fnittra... Fast för att få den effekten räcker det visserligen med att han tar lite så att rösten blir knäpp.

Om ett tag ska vi äta. Min lycka är så lättköpt.

Kommentarer
Postat av: Thorssa

Hot tub var riktigt skitbra, såg den typ medans du satt på bussen ner till sthlm. :P

2010-06-19 @ 16:09:20
Postat av: Emelie

Haha, sounds good you're having a good time ^^

2010-06-19 @ 16:44:48
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: thorssa

men på tok för lite internetkontakt!! :P

2010-06-19 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0