Morrn

Nu har jag hunnit gå upp, sno en snabbdusch, borstat tänderna och klätt på mig, men resten av huset är fortfarande helt stilla och tyst.
Det blev mycket igår. Vid 2 gav jag upp och gick och lade mig men hur länge pojkarna satt kvar och drack har jag ingen aning om. Jag drack kanske inte så mycket men det ökade så förjävla mycket i styrka mot slutet. Först drog jag i mig den vanliga auroraflaskan under eftermiddag-kvällen och så ett glas vitt till maten - so far so good.
Sen kom Johan-san också hit och ville vara med. Så jag snodde lite av Beelz grogg, drack ett halvt glas vitt igen, shottade i mig tre tequila och en absinth... Så det är väl inte så konstigt att jag varit uppe i en timme redan om man vet hur mina "dagen efter" brukar se ut, jag lyckades iallafall somna om när jag vaknade vid 7, nån måtta på tidigt vaknande får det vara.
But yeah, jag ser fram emot att höra vad som hände efter att jag övergett drickandet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, låter som en bra superkväll det där =P Och det är sådär det oftast brukar bli; öka i styrka mot slutet XD

2010-06-20 @ 12:55:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0