Life usually works out for the best

Min chef har tänkt. Han har tänkt att jag är smart, snabblärd, uthållig, rolig, trevlig, serviceinriktad, pålitlig och allt annat bra. Men jag är inte en försäljare.
Så min praktik tar slut en månad tidigt, det vill säga nästa onsdag. Men han vill vara en referens och han kommer att behålla mina uppgifter så att han kan höra av sig till hösten när han förhoppningsvis hittat några duktiga säljare och då kan jag få komma tillbaka och jobba som adminsitratör. How awesome is that?
Då ska jag bara hitta något att göra fram tills hösten... Men det ryktas visst om att Söråkers apotek söker praktikanter.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jadu, du ville ju själv inte fortsätta med praktiken, så jag hoppas du inte är alltför besviken =P Förhoppningsvis löser allt sig till det bästa ;)

2010-03-22 @ 20:50:58
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Fuck that.

Sök nåt program i uppsala, få CSN stöd, flytta ihop med mig, ???, Profit!

2010-03-23 @ 17:25:30
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Mistress

Men det är ju asbra, både att du får slutat med praktiken en månad tidigare och att Apoteket vill ha praktikanter! :D Jag hoppas att du får en praktikplats! >w<

2010-03-24 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0