Morrn

Igår vaknade jag förkyld. Inte så där nu-får-jag-stanna-hemma-och-vila-upp-mig-förkyld utan bara näsan-rinner-pinsamt-konstant-så-jag-andas-genom-munnen- och nyser-så-det-ringer-i-ihuvudet-obehagligt-ofta-förkyld.
Så jag gick till jobbet. Och var inte bra på det, för vem vill tala med nån som snörvlar och nyser ut deras trumhinnor?
Skulle jobbat hemifrån idag men telefonfjofferiet som skulle göra det möjligt vill inte funka än så jag har släpat hem laptopen helt i onödan.
Also, igår på lunchen erkände han att han är en fundamentalist när det kommer till kristendomen och ser på homosexualitet som en djävulsk, gudsförkatande, pervision. I mitt stilla sinne undrade jag hur han skulle reagera om jag erkände att jag är bi men nöjde mig med att spela Voltaire - God Thinks för honom, han tog det inte alltför bra.
Hem och leka med Susanne och Kix sen, vi gjorde en modifierad carbonara och sen drack vi milkshakes under en massa prat, det var mysigt. Tyvärr var jag så jävla död att jag smet hem strax efter 8.

Våren är på väg. Inte för att termometern än så länge klättrat upp till en endaste plusgrad. Och med jämna mellanrum faller det ju fortfarande ner en decimeter till med snö. Men jag känner det i kroppen. Våren är på väg. Tackochlov. För när våren är här så är snart Thorssa här. Så jag tycker våren ska skynda sig lite.

Och så måste jag hitta på nåt roligare sätt än förra året att fira min födelsedag. 3 veckor på mig. Förslag som inte behöver innebära lokalhyra, för jag är inte bra på att hitta lokaler?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte bra att du börjar bli sjuk inte! Uscha, se till att krya på dig nu, vi har biodejt imorrn! <3

2010-03-04 @ 11:44:20
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Usch... fundamentalister...

Visa han detta: http://sites.google.com/site/leavingxtianity/babble

2010-03-04 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0