And the next story today is:

Jag har jobb!
Chefen pratade med mig idag under en fikarast; direkt efter praktiken är klar så blir jag timanställd över sommaren.
De håller på att lägga upp budgeten nu så de vet vad jag ska få i lön.
Det var så häftigt också, för hon sa att arbetsförmedlingen har ringt till dem flera gånger angående praktikplatser åt folk men att hon alltid säger nej just för att det är ett så stressigt jobb att de inte skulle hinna skola in någon lungt och sansat. Oftast är det tydligen långtidssjukskrivna som vill ha plats där nämligen. Men sen kom jag och var ung och glad och pratade om att jag ville studera till yrket och genast ändrades hennes attityd. Fatta speciell och utvald man kände sig då. Woho!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter ju asbra sötnos, stort Grattis! =D

2010-05-14 @ 01:16:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0