Håhå jaja

Ljudet som kom från min mun när jag äntligen fick lägga mig ner i sängen efter jobbet idag hade kunnat göra världens största porrstjärna generad.
Jag började 8 imorse.
Jag slutade halv 6 på kvällen.
Nånstans där i mitten hade jag en 45 minuters lunch under vilken jag gick hem, lagade mat (sprang mellan kök och dator), åt enkilosportionen på fem minuter, satt i nästan fem minuter och sen cyklade jag tillbaka till jobbet.
Sammanlagt har jag suttit ner, om man inte räknar lunchen, i kanske tio minuter på hela dagen.
Förstår ni hur jävla ont jag har i fötterna? Förstår ni hur extra ont jag har när jag säger att jag inte har mina egna skor utan snor mammas som är så pass fel åt alla håll och kanter att man inte märker det alls, förrän det gått en timme och fötterna plötsligt har dött.

Kommentarer
Postat av: s.

Hm. Jag skulle just besvara ditt kommentarssvar med att det väl är bra att låna i familjens garderober istället för att shoppa nytt. Men det kanske inte är någon höjdare om inte skorna passar....

Och jo, såhär års tar jag mig friheten att baktala snön så mycket jag känner för. I september/oktober kommer jag däremot hylla den :)

2010-05-04 @ 21:18:46
URL: http://nogg.se/petites
Postat av: Emelie

Naw, stackars sötnos.. Ont i fötterna är en plåga.. >_< Bra du har en bra praktikplats iaf, som kan kompensera lite för det onda, hehe! ^^

2010-05-04 @ 22:03:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0