Fucking math



Jag och Micke skulle bli klara med matten får vår ena labbrapport nu på morgonen men såklart har han försovit sig. Så istället för att lyfta ett finger före han också dyker upp gör jag kort-versionerna av högskoleprovet som finns på nätet. Här är mitt senaste resultat: ORD 12/13 NOG 3/7 LÄS 6/7 DTK 3/7 ELF 6/7 (ja, det var bara slarvfel på språken). Jag blir så less! Varför kan jag inte få bättre på mattedelarna? Ska man vara så dålig på att förstå "vad som krävs för att lösa ett matematiskt problem", för det är ju inte ens en uträkning jag har problem med. Jag fattar bara inte vilken mängd fakta som krävs för att det ska gå att hitta ett svar. Jag måste fan lära mig tills på lördag, annars blir det ju sjukt pinsamt.
Balls...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer säkert gå bra ska du se, hejja hejja!

2010-10-20 @ 11:58:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0